Màx: º C, mín: º C

En directe

Sempre amb música

La Cala RTV La ràdio televisió online de l'Ametlla de Mar

Millores d'accessibilitat a l'estació d'Adif l'Ametlla de Mar

11 . Ago, 2010 a les 13:02 | 00:02:02
per gfigueres a La notícia del dia
1534 reproduccions
La Renfe ha donat la raó a Carles Busquets. Aquest veí de l'Ametlla de Mar va arribar a la urbanització de Calafat fa poc més d'un any. Busquets amb problemes de salut i mobilitat reduïda necessita anar amb cadira de rodes. Ara el Defensor del Pueblo li ha comunicat que finalment Renfe farà les millores d'accessibilitat sol·licitades a l'estació de l'Ametlla de Mar. En concret, es preveu la delimitació de places d'aparcament per a persones amb mobilitat de reduïda, senyalització mitjançant bandes rugoses de la zona de seguretat pels viatgers i instal·lació d'ascensor  a l'andana de la Via 1 i de la 2.

"He tingut una gran satisfacció al rebre aquesta carta. Jo no m'ho crec fins que ho vegi en marxa, però sí que crec amb el Defensor del Pueblo que seguirà tot el procés fins que es realitzin les millores. Per fi, s'ha aconseguit que facin una estació accessible. Per tant, els minusvàlids disposarem d'un ascensor per poder pujar al tren, finalment.", va explicar, Carles Busquets.

Recordem que el maig del 2009 Busquets va començar la lluita amb Renfe per aconseguir millores d'accessibilitat per a minusvàlids a l'estació de la Cala. Després de llargues i dures negociacions el 14 d'agost del 2009, el responsable de la Gerència de Prestacions d'Accessibilitat de Renfe li responia afirmativament a la sol·licitud de dos persones que l'ajudessin a pujar i baixar del tren quan hagués de viatjar, sempre que ho demanés amb 48 hores d'antelació al telèfon de l'Oficina d'Atenció al Client 91 774 40 40 o a través de la pàgina web oca.accesibilidad@renfe.es. La bona nova va durar poc ja que aviat des de Renfe se li va comunicar que aquest era un servei ocasional i, per tant, no podia disposar-ne sempre que hagués d'agafar el tren. Per aquest motiu Busquets va fer arribar la seva queixa al Síndic de Greuges i aquest la va traslladar al  Defensor del Poble ja que després de dos mesos d'enviar un burofax a Renfe encara no havia rebut resposta.


respostes a "Millores d'accessibilitat a l'estació d'Adif l'..."

Deixa'ns un comentari


No estan permesos els comentaris en aquesta entrada.

Descàrregues

Relacionats

Compartir






Usuaris online

Usuaris anònims connectats:
Usuaris registrats connectats:

Estadístiques

Visualitzacions totals:
Temps en servir la pàgina: 125,00 ms
Consultes SQL per servir la pàgina: 135
Versió actual: 1.1.5
Usuaris registrats: 1520

© 2015 La Cala RTV. Tots els drets reservats | Avís legal

E-mail: lacalartv@ametllamar.cat | FM: 107.3 | Telf.: 977 493 037 | Fax: 977 493 007