Per participar només cal Internet i ganes de viure una nova experiència nàutica a l'Ametlla de Mar. Els interessats s'han de registrar al web visitametllademar.com, respondre unes preguntes bàsiques sobre la població i omplir un formulari amb les seves dades personals. Posteriorment, se'ls enviarà un correu a través del qual podran reservar l'activitat que desitgin.
Segons quan es realitzi, s'aplica un tipus de descompte o un altre: si el participant fa l'activitat fora de temporada alta tindrà un 10% de descompte, i si és en temporada alta un 5%. Tot i que la campanya acaba el 31 de maig, la gent interessada tindrà temps de fer la reserva a l'activitat fins al 15 de juny.
Es tracta d'una campanya online que té com a objectiu promocionar les empreses incloses en aquest segell i en conjunt l'Ametlla de Mar com a destinació de turisme actiu, a més de captar, conèixer i fidelitzar els clients. Les persones que hi participin podran rebre ofertes i promocions i informar-los de totes les activitats que es realitzen.
«Ajudarà a saber el perfil de la gent que ve. La campanya està pensada per saber on som, com ens coneix la gent, d'on ve la gent, per quin canal ens descobreix, per quins motius, i en què estan interessats a poder fer», expliquen els responsables de les empreses Plàncton i Tuna Tour, Aurora Requena i David Puente.
L'Ametlla de Mar Experience és una agrupació d'empreses del municipi que ofereixen un ampli ventall de propostes d'oci per gaudir de la costa de La Cala. Una iniciativa que només té un any de vida però, segons Damià Llaó, gerent de l'Àrea Municipal de Turisme, el balanç de l'experiència «és molt positiu».
respostes a "L'Ametlla de Mar Experience ofereix fins al 10%..."