Arran del llibre que ha escrit el fotògraf calero, Gerard Boyer, que duu el mateix nom i que es presentarà al setembre; desenes de comerciants, empresaris i gent anònima mostrarà el seu rostre explicant què és per a ells ser de La Cala. L'objectiu és donar protagonisme a la gent que fa bategar el poble.
«Vam creure oportú engegar aquesta campanya per donar veu a les persones que treballen darrere un taulell, de recepció, a les cuines d'un restaurant o en una botiga, i estan donant un bon servei per les milers de persones que ens visiten», apunta Damià Llaó, gerent de l'Àrea Municipal de Turisme.
Els ciutadans també hi poden participar aportant els seus comentaris a la pàgina de Facebook de l'Ametlla de Mar Turisme. I es poden publicar continguts multimèdia, com imatges o vídeos, utilitzant el coixinet #SerdeLaCala.
«Creiem que serveix per donar entitat, més enllà de les imatges del nostre tipisme mariner, a les persones que treballen per donar vida al nostre municipi», comenta Llaó.
respostes a "Què és per a tu 'Ser de La Cala'?: la nova camp..."