L'Ajuntament impulsa la campanya, Comerç Local, molt més que qualitat
31 . Jul, 2013 a les 13:24Francesc Callau
Comerç local de l'Ametlla de Mar, molt més que qualitat. Aquest és el lema d'una nova actuació de promoció del teixit comercial de l'Ametlla de Mar, promogut per l'Ajuntament de l'Ametlla de Mar.
Al llarg d'aquests dies s'està repartint pels comerços locals un tríptic explicatiu de la campanya en sis idiomes i uns pòsters on es pot veure la imatge de diversos comerciants del municipi, oferint genèricament els seus productes.
La campanya pretèn amb aquestes imatges donar valor afegit a la proximitat del comerciants, a la qualitat del producte i a la confiança del client, mostrant la cara amable del tracte directe que s'estableix amb els comerços més pròxims i de tota la vida.
Albert Medrano, regidor de Comerç de l'Ajuntament de l'Ametlla de Mar, "aquesta és una segona fase de la campanya que vam iniciar amb els descomptes de l'aparcament i es tracta de vendre el producte del petit comerç com a proper i de qualitat, i explicar a la gent del poble i als turistes que venem proximitat, qualitat i producte fresc, que d'altres tipus de comerç no pot vendre".
Aquesta campanya se suma a la que es va encetar a primers de juliol de descomptes importants en els tiquets de l'aparcament soterrat, a canvi de consums en el comerç local i es complementarà en els pròxims dies amb la instal·lació de 7 rètols amb les imatges dels comerciants a les sortides de les urbanitzacions, Calafat, Sant Jordi i Tres Cales, i en diferents punts del trajecte entre l'enllaç amb la N-340 i l'accés al casc urbà.
A més, en les pròximes setmanes l'Ajuntament pretén instal·lar un fil musical al centre més comercial i peatonal de la població amb l'objectiu d'ambientar les hores de més afluència de gent.
Amb aquestes actuacions l'Ajuntament dóna sortida a peticions del propi comerç amb la intenció de reduir els efectes negatius de la crisi sobre el teixit comercial local.
respostes a "L'Ajuntament impulsa la campanya, Comerç Local,..."