La gastronomia és un dels productes que conjuntament amb el tipisme mariner i la costa més promociona el Patronat de Turisme de l'Ametlla de Mar. Però faltava en aquesta promoció la tonyina roja. La població té una de les flotes d'encerclament dedicada a la captura d'aquest peix més important del Mediterrani. La flota, a més de capturar-lo per al consum estatal, es dedica a la cria i l'exportació d'aquest producte a altres països com són el Japó i els Estat Units. Degut a aquest fet s'ha considerat que és imprescindible incloure la tonyina en els opuscles de promoció que edita el Patronat. Dami Llaó, gerent tècnic del PMT, ens deia que "la gastronomia és un dels tres actius turístics més importants de l'Ametlla de Mar i és un dels productes on el patronat fa més esforços de promoció cara a l'exterior. Creiem que promocionar la tonyina roja del Mediterrani, dintre i fora del nostre poble, en tenir aquí una empresa local que es dedica a la pesca, cria i exportació d'aquest producte amb tanta fama internacional és una bona cosa". Qualitats nutritives En la promoció el patronat destaca les qualitats nutritives de la tonyina. És imminent la publicació de 5000 opuscles en quatre idiomes, català, castellà, francès i anglès que es repartiran a llocs com fires, oficines de turisme i restaurants. Recordem que Grup Balfegó celebra el dia 27 d'octubre les III Jornades de la Tonyina de la Mediterrània, amb el títol "Investigació per a la sostenibilitat".
respostes a "El Patronat de Turisme promociona la tonyina ro..."
Deixa'ns un comentari
No estan permesos els comentaris en aquesta entrada.
respostes a "El Patronat de Turisme promociona la tonyina ro..."