El motiu: les queixes col·lectives de nombrosos usuaris del servei ferroviari de la línia R16 davant els problemes de puntualitat, de preus i serveis, i d'atenció al passatger. Una queixa «generalitzable a tota la comarca» i al territori ebrenc, i que ha fet augmentar les queixes sobre consum.
Així ho apunta l'adjunt general del Síndic, Jaume Saura, que destaca que «a l'Ametlla hem tingut un creixement espectacular». «L'any passat vam tenir 106 queixes al Baix Ebre, i enguany hem tingut 255. Si a Tortosa, l'increment ha estat el doble i aquí ha estat el quàdruple» subratlla.
De les 51 tramitacions que l'any passat va registrar el Síndic de Greuges, quatre cops més que el 2015 on se'n van tramitar 13, les queixes van ser 45 i només 6 consultes. A la comarca es van iniciar 313 tramitacions, la majoria sobre consum amb un 74%, seguit de polítiques socials i administració pública amb prop d'un 10% cadascuna.
respostes a "Les queixes sobre el servei ferroviari multipli..."