La rapidesa dels tècnics i operaris ha estat màxima des que es van iniciar les obres a la primera de les rotondes projectades pel Ministeri de Foment, el passat 9 de novembre a l'altura del Perelló, enllestint els dos treballs en poc més d'un mes.
També s'ha finalitzat la instal·lació d'una mitjana per prohibir els avançaments i els desviaments a l'esquerra a la mateixa carretera, entre l'Hospitalet de l'Infant i el Perelló, entre els quilòmetres 1.113 i 1.120, i el repintat de les bandes rugoses a la variant de l'Aldea.
Precisament la rotonda construïda a l'Ametlla de Mar ha de servir perquè els vehicles puguin canviar de sentit, arran de l'impediment de girar i avançar en diversos quilòmetres de la via al nord del Baix Ebre.
Segons les previsions del Ministeri, durant el primer trimestre del 2016 s'haurien de licitar els projectes de construcció d'altres cinc rotondes a l'Almadrava, Sant Jordi d'Alfama, Camarles, Sant Carles de la Ràpita i les Cases d'Alcanar. També es preveu l'adequació d'enllaços a la via principal en diversos punts i de camins de servei al terme municipal d'Alcanar.
L'objectiu d'aquest pla d'actuacions a la carretera N-340 al Baix Ebre i el Montsià és la d'alentir el trànsit i evitar així accidents a la via. Amb tot, des del territori i també d'altres veus com ara el RACC s'ha qüestionat aquesta mesura com la millor per reduir l'alta sinistralitat de la via.
respostes a "La rotonda de l'N-340 a l'Ametlla de Mar, a pun..."