La urbanització de Tres Cales de l'Ametlla de Mar, dijous passat, va encetar les fetses d'agost. El concurs de petanca, al Parc Públic, va ser l'activitat encarregada de donar el tret de sortida a aqeustes festes d'estiu que van durar fins diumenge.
El divendres ales nou del evspre, tapeo mediterrani al parc, i desp´res ball amb l'orquestra SOQQARA.
El dissabte la festa seguia ja que a les sis de la tarda hi havia campionat de ping pong, de parxís i d'escacs.
A la mateixa hora, a les sis de la tarda, quadrangular de futbol sala al poliesportiu de l'Ametlla de Mar. I a les vuit menys quart xocolatada.
I diumenge era el dia dedicat als infants amb festa infantil al Parc Públic. A les sis gimcana aquàtica i pinyata infantil. A les set i mitja espectacle infantil. Però va ser el futbol l'encarregat de tancar aquests dies de festa amb la final al poliesportiu a les sis i a les nou i mitja es van lliurar els premis.
Festes d'agost de Tres Cales
18 . Ago, 2011 a les 10:31 | 00:02:4230 reproduccions





































respostes a "Festes d'agost de Tres Cales"