Màx: º C, mín: º C

Comunicats d'interès públic

05 . Mar, 2010 a les 08:07
2314 reproduccions
Diumenge 7 de març, a partir de les 4h de la tarda, gran partit de futbol de la 2ª categoria territorial entre el Camarles i la Cala .

ASEMAR comunica que el dissabte dia 13 de març, de les 10h del matí fins les 6h de la tarda, a la plaça Nova, és farà una nova edició de les botigues al carrer.

l’Associació dones Endavant comunica a totes les socies que el dissabte dia 6 de març a les 5:h de la tarda, és farà el berenar del dia de la dona, a la sala de la societat. Totes les socies interessades en assistir-hi poden passar a buscar el tíket pel local de l’associació, fins divendres, de 3h a 6h de la tarda,

L’ajuntament de l’Ametlla de Mar comunica que organitza un autocar per assistir a la manifestació de rebuig al cementiri nuclear que tindrà lloc diumenge dia 7 de març a Mora d’Ebre. L’autocar sortirà a les 10:30h del matí de davant de l’oficina de turisme, a l’entrada del poble.

El club de pensionistes de la casa del mar comunica als seus socis que durant el primer semestre d’aquest any es farà la renovació de la junta de govern del club.

El club de pensionistes de la casa del mar comunica als socis que s’organitza pel proper dia 19 de març el viatge de la calçotada. Els interessats que vulguin assistir-hi, poden passar per les oficines a fer la inscripció i rebre informació.

El servei de recaptació informa que s’han posat al cobrament els rebuts de l’impost sobre vehicles de tracció mecànica i les plaques dels gossos corresponents a l’exercici 2010.

La regidoria de Festes comunica que la pel•lícula en cartellera per divendres, dia 5 de març, a les 22.00h a la sala de la SCER és: Sherlock Holmes

La Societat Cultural Esportiva i Recreativa, comunica que dissabte dia 6 de març a partir de les 23:30h de la nit, hi haurà ball a la sala amenitzat pel duo " Alma "

Si esteu interessats en tenir el DVD de la Candelera 2010 ( un resum de 3 hores de totes les festes) us podeu posar en contacte amb la Cala Ràdio . el preu del DVD és de 5 €, previ pagament.

La societat de caça la Cala comunica que fins al dia 7 de març, és pot anar a caçar el tord, tots els diumenges durant tot el dia a lloc fix i amb gos.

- Telèfon del SUM 977 45 70 00 (servei d’urgències municipals)

- Telèfon CAP (centre d’assistència primària) 977 49 35 14 / 977 49 38 49

Cap provisional al carrer d’hort d’Albacar, a Ribes Altes, al costat del CEIP sant Jordi.

- Farmàcia de guàrdia fins al 26 de febrer: Agustí Aytés

respostes a "Comunicats d'interès públic"

Deixa'ns un comentari

No estan permesos els comentaris en aquesta entrada.

Descàrregues

Relacionats

No hi ha etiquetes en aquesta entrada.

Usuaris online

Usuaris anònims connectats: