27 . Gen, 2010 a les 12:38
L'ajuntament de l'ametlla de mar comunica que per divendres dia 29 de gener a la 1h de la tarda, hi ha convocat ple ordinari a la sala de sessions de la casa de la vila amb 3 punts a l'ordre del dia més precs i preguntes el ple el podreu seguir en directe per la cala ràdio, als 107.3 fm o per internet, ametllamar.cat/lacalartv

L'ajuntament de l'ametlla de mar comunica a tots els interesats en ofertar pel bar del parc del bon repós, que fins dilluns 1 de febrer poden passar per l'oficina d'atenció al públic per recollir el plec de clausules i fer la seva sol•licitud . també poden consultar les bases a la pagina de l'ajuntament: ametllamar.cat entrant a : perfil del contractant.

la regidoria de festes comunica que dintre dels actes organitzats per la festa major, divendres 29 i dissabte 30 de gener a les 10:30h de la nit, a la sala de la societat hi ha tatre amb el grup escènic que presenta l'obra "deu d 10" . i diumenge a les 12h del matí, concert de festa major de la banda de l'emma a la sala de la societat.

la regidoria de comerç informa als botiguers de l'horari d'obertura per a les properes festes de la candelera:

dimarts dia 2: totes les botigues tancades

i la resta de dies es recomana obrir mig dia i tancar tot el dia diumenge.

el patronat municipal de turisme comunica que dissabte dia 30, al centre d'interpretació de la pesca, es farà entrega dels premis del desè concurs de fotografia paisatgítica de les terres de l'ebre.
l'exposició amb les obres guanyadores i finalistes, és podrà visitar els dies de festa major pel matí.
l'esposició de fotografies amb tots els participant es farà per setmana santa a la sala de la societat.

la regidoria de festes comunica que fins divendres 29 de gener estan a la venda de 10h 2h del matí a l'oficina de recaptació, a la planta baixa de l'ajuntament, les entrades i abonaments per les festes de la candelera al seguent preu:
els abonaments per a les diferents sessions de ball de les festes de la candelera, de l'1 al 6 de febrer, 30€ totes les nits.
el preu de les entrades de venda directa a l'envelat sera de dilluns a divendres al preu de 10€ i dissabte de 15€ l'entrada pel teatre dels dies 29 i 30, a 5 € .
i el preu de disco mòbil serà de 5€ per nit.

pel que fa els tikets del dinar dels jubilats i del dia de la dona, és poden adquirir també a l'oficina de recaptació de dilluns a dijous 28.
els tiquets del dinar dels jubilats ( el dimecres dia 3), a 10€.
els tiquets del dinar de la dona (dijous dia 4) a 30€ - i el menú infantil 10€.

el patronat municipal de turisme comunica a tots els interessats en participar al concurs de suquet de peix calero el dia 3 de febrer, dintre les festes majors de la candelera, que ja poden passar a apuntar-se per l'oficina de turisme de l'ajuntament.

la regidoria de formació i treball de l'ajuntament de l'ametlla de mar informa que el proper divendres 29 de gener a les 3:30h de la tarda, es durà a terme al telecentre una xerrada sobre el fetge i la vesícula, a càrrec del naturòpata josé luis bohigas pla.

-telèfon del sum 977 45 70 00 (servei d'urgències municipals)

-telèfon cap (centre d'assistència primària)

977 49 35 14 / 977 49 38 49

cap provisional al carrer d'hort d'albacar, a ribes altes, al costat del ceip sant jordi.

-farmàcia de guàrdia fins al 29 de gener: farmàcia j. pedrola

No hi ha etiquetes en aquesta entrada.