Màx: º C, mín: º C

En directe

Notícies en Xarxa - Edició migdia

La Cala RTV La ràdio televisió online de l'Ametlla de Mar

L'Ajuntament de l'Ametlla de Mar reclama al Departament de Salut un reforç diürn d'ambulància del SEM

20 . Set, 2016 a les 15:30
per drodriguez a La notícia del dia
1173 reproduccions
L'Ajuntament ha reclamat al Departament de Salut un reforç en l'atenció d'emergències a l'Ametlla de Mar. En concret, la petició de la regidoria de Sanitat és d'un reforç diürn d'ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) durant l'hivern, ampliant el servei que ja ofereix el Vehicle d'Intervenció Ràpida (VIR) amb base a la població –des del passat novembre– i el de l'ambulància del Servei d'Urgències Municipal (SUM). Durant aquest estiu, el SEM ja ha reforçat amb una ambulància durant 24 hores l'atenció d'urgències i emergències, i ara es vol continuar amb aquest reforç durant almenys 12 hores diàries, entre les 10 h del matí les 22 h de la nit.

El regidor de Sanitat, Joan Manel Tello, assegura que està pràcticament tancat l'acord perquè s'efectuï aquest reforç. «Puc pràcticament confirmar que aquest servei que hem tingut del SEM durant 24 hores, la resta de l'any no serà de 24 hores però serà de 12 hores» explica, i remarca que si es fa una comparativa entre els serveis d'emergències abans i després de la modificació del contracte de transport sanitari, «millorarem el servei que teníem abans i ara tindrem més servei».

D'altra banda, les atencions de l'ambulància municipal han crescut pràcticament un 50% aquest estiu. El regidor de Sanitat ho atribueix directament a la campanya duta a terme pels comerços locals per recordar de la importància del Servei d'Urgències Municipal. «Hem passat de fer, l'estiu del 2015, 120 serveis, a fer-ne ara 230. És a dir, ho hem duplicat pràcticament. Hi ha hagut més gent al poble, però també la campanya ha donat els seus fruits» subratlla Tello. Tanmateix, la majoria d'activacions continuen sent de particulars: 126 de 231 realitzades els mesos de juliol i agost.

Tello també ha volgut destacar el reforç que s'ha realitzat aquest estiu al Centre d'Atenció Primària (CAP) de l'Ametlla de Mar respecte als serveis que s'havien ofert estius anteriors, ampliant l'atenció i cobertura sanitària als desplaçats durant tots els matins –de dilluns a diumenge– i les tardes de dilluns a divendres.


respostes a "L'Ajuntament de l'Ametlla de Mar reclama al Dep..."

Deixa'ns un comentari


No estan permesos els comentaris en aquesta entrada.

Descàrregues

  • No hi ha descàrregues disponibles en aquest moment.

Relacionats

Compartir






Usuaris online

Usuaris anònims connectats:
Usuaris registrats connectats:

Estadístiques

Visualitzacions totals:
Temps en servir la pàgina: 125,00 ms
Consultes SQL per servir la pàgina: 135
Versió actual: 1.1.5
Usuaris registrats: 1520

© 2015 La Cala RTV. Tots els drets reservats | Avís legal

E-mail: lacalartv@ametllamar.cat | FM: 107.3 | Telf.: 977 493 037 | Fax: 977 493 007