Màx: º C, mín: º C

Comunicats d'interès públic

04 . Gen, 2011 a les 08:01
2010 reproduccions
L'Ajuntament de l'Ametlla de mar comunica que dimarts 5 de gener a les sis de la tarda i al port pesquer arribada dels SSMM els Reis Mags d'Orient. Es recorda als pares que vulguin que els seus fills rebin els regals directament de SSMM Els Reis d'Orient al pavelló poliesportiu que ho han de comunicar el mateix dimecres al matí al poliesportiu.

Trèvol la cala comunica que a partir del proper dia 11 de gener comença el nou curs de ioga inclòs a la quota, el seu horari serà tots els dimarts a les 20.15 hores.

La societat comunica que  dissabte  8 de gener , a  partir  de   les  11:30h  de la nit, hi ha ball a la sala, amenitzat per " grup mediterrani".

La penya barcelonista de l'Ametlla de mar convoca a tots els seus socis a l'assemblea general que es celebrarà el proper diumenge, dia 9 de gener, a les 11:30h . En primera convocatòria i a les 12 en segona convocatòria, al local de la penya, situat al carrer del mar, número 22.

La Regidoria de Formació informa que han començat les inscripcions pels cursos de formació Hivern 2011. Els interessats podeu passar pel Telecentre pels matins de 10 a 14 h.

La Regidoria de festes comunica que fins el dia 7 de gener es pot visitar l'exposició de postals escolars de Nadal a la planta baixa de l'Ajuntament.

La regidoria de festes informa a tots els interessats pel lloguer del bar de l'envelat de la Candelera que poden passar fins el 13 de gener  per l'oficina d'atenció al ciutadà de l'Ajuntament per recollir les bases.

La direcció general de prevenció de riscos del medi ambient, comunica a totes les persones que hagin de cremar restes agrícoles al terme municipal de l'Ametlla de mar que han de sol·licitar autorització a l'Ajuntament i han de por-tar un número de telèfon mòbil.
Al mateix temps, és recorda que tot i tenir el permís no és pot fer foc quan fa vent.

La farmàcia de guàrdia fins el 7 de gener la farmàcia de guàrdia és la de J. BORGES.
Telèfons d'urgències:    El del cap 977 49 35 14
                                     Per demanar visita 902 111 444
                                     Ambulància 24h. 977 45 70 00
                                     Policia local 977 49 39 49

respostes a "Comunicats d'interès públic"

Deixa'ns un comentari

No estan permesos els comentaris en aquesta entrada.

Descàrregues

Relacionats