09 . Jul, 2010 a les 13:30
- La societat de caça La Cala, comunica als seus socis que aquest diumenge dia 11 de juliol a les nou del matí es celebrarà l'assemblea general ordinària, al local de l'antiga confraria de pescadors.

-La regidoria de festes comunica que el dijous dia 15 de juliol, a les 22.30h., a la plaça del mercat, encetem les nits de cinema a la fresca amb la pel·lícula Furia de Titanes.

- El club de pensionistes de la casa del mar comunica als seus socis que amb motiu de la festa de la Mare de Déu del Carme, els propers dies 13, 14 i 15 de juliol. Es farà l'entrega del lot de la coca, cava i vi.
Per poder tenir dret a recollir-lo és té que estar al corrent del pagament de les quotes. L'horari serà pel matí de 9:30 a 13h.

- Degut a l'organització aquest proper dissabte de la manifestació a favor de l'estatut a Barcelona, i per tal de donar-hi suport, l'Ajuntament ha acordat aplaçar la diada dels fideus rossejats pel dissabte següent, dia 17 de juliol.

- L'Ajuntament de l'Ametlla de Mar i la Plataforma "La Cala Decideix" organitzen el viatge en autobusos a la manifestació del proper dissabte 10 de juliol a Barcelona sota el lema "Nosaltres decidim. Som una Nació". La sortida serà a les 3h.de la tarda des de l'entrada del poble (Oficina de Turisme) prèvia inscripció a través de la pàgina de Facebook de la plataforma o de l'Oficina de Turisme ubicada als baixos de l'Ajuntament. Per la Dignitat de Catalunya us hi esperem!

- L'àrea municipal d'esports informa que el proper dissabte 10 de juliol i a la platja de pixa-vaques es portarà a terme el XIIè torneig de futbol platja júnior.
les inscripcions  es realitzaran a l'oficina del pavelló poliesportiu.
El preu de la inscripció és de 8 euros abonats i 12 euros  no abonats, hi haurà avituallament durant la competició i samarreta commemorativa de l'esdeveniment.

- L'Ajuntament comunica que aquest dissabte 10 de juliol a les dotze del migdia hi ha la festivitat de Sant Cristòfol a carrer  Cala Joanet ( la rambleta ).

- L'àrea de cultura de l'Ajuntament de l'Ametlla de mar informa que aquets divendres 9 de juliol a les deu i mitja de la nit i a la plaça Joan Miró hi ha el concert de la banda municipal de música de Tortosa.

- El Patronat de Turisme informa que les visites guiades gratuïtes a les fortificacions de l'Ametlla de mar, estan previstes de l'1 de juliol al 15 de setembre a les set els dimarts i dijous en català i castellà respectivament.
Les passejades històriques per l'Ametlla de mar, estan previstes de l'1 de juliol al 15 de setembre a les set, els dilluns i divendres ( català), dimecres ( castellà). Prèvia inscripció a les oficines de turisme.

- L'Ajuntament de l'Ametlla de mar comunica que el trenet Nemon ja esta en funcionament . Tothom que ho desitgi pot adquirir abonaments a recaptació, a la planta baixa de l'Ajuntament.

- L'Ajuntament de l'Ametlla de mar comunica que te a la disposició de tots els ciutadans, abonaments mensuals i anuals per a l'aparcament soterrani de les escoles velles, tant per a vehicles com per a motocicletes. També comunica als comerços de la localitat que tindran a la seva disposició vals de descompte per a l'aparcament soterrani i pel trenet Nemon.
 Els interessats poden passar per La Cala Gestió al primer pis de l'ajuntament o trucar al telf. 977 45 78 33 .

-Telèfon CAP (centre d'assistència primària)  977 49 35 14   /  977 49 38 49
Cap provisional  al  carrer d'hort d'Albacar, a Ribes Altes, al costat del
CEIP Sant Jordi.
-Telèfon del SUM 977 45 70 00 (servei d'urgències municipals) .
-Farmàcia de guàrdia fins el  9 de juliol és la de A.Aytés. Del 10 fins el 16 de juliol serà la de Joan Pedrola.