18 . Mai, 2010 a les 13:50
- L'Ajuntament comunica que a partir d'aquest dimecres 19  comença l'asfalt  dels carrers, per aquest motiu no es podrà aparcar als següents carrers fins nou avis : Ramon i Cajal , Sant Joan, el tram que va des del carrer Àngel fins al carrer Batlle Pijoan, el carrer Bruc des del carrer Batlle Pijoan fins al carrer Ramon i Cajal i el carrer Jacint Verdaguer  el tram que va des del carrer Bruc fins al carrer Sant Joan i el tram del carrer Cervantes que va des del carrer Batlle Pijoan fins al carrer Ramon i Cajal .

-Fecsa Endesa comunica que per tal de donar un millor servei, efectuarem treballs a la xarxa, produint-se interrupcions en el subministrament elèctric en els nostres el dimecres 19 de maig de set i mitja del mati a les sis i mitja de la tarda a Calafat.  Disculpeu les molèsties ocasionades.

- La regidoria de sanitat de l'Ajuntament de l'Ametlla de mar comunica a totes les persones donants de sang que  el proper dimecres  dia 19  de maig, a  partir de les 5:30 de la tarda i  fins  les 9:30h de  la  nit, estarà  el banc de sang i teixits a la sala de la societat. Dona'n una mica! Amb una vegada no n'hi ha prou.

- L'Associació Cala Cultura convoca el premi nit de poesia al carrer. El termini d'admissió dels treballs es tancarà el dia 20 de maig. L'extensió aproximada del treball ha de ser de 100 versos. La dotació econòmica serà de 500 euros. Per més informació podeu contacta a calacultura@hotmail.com.

- La regidoria de cultura organitza un recital de poesia a càrrec de poetes locals dijous 20 de maig a les 18 h al centre d'Interpretació de la pesca

- L'institut mare de Déu de la Candelera recorda que està obert el període d'inscripció al cicle formatiu de gestió administrativa i als batxillerats fins aquest dijous 20 de maig.

- L'Ajuntament comunica que aquest divendres 21 de maig a partir de les set de la tarda a la plaça del casal d'ascó, no al cementiri nuclear!!!! ni a ascó ni enlloc !!!! Hi hauran actuacions musicals, parlaments, teatre...i jotes contra el cementiri nuclear !!!!

- La regidoria de festes comunica que la pel·lícula en cartellera per divendres, 21 de maig, a les 22.30h a la sala de la SCER és: CORAZÓN REBELDE

- L'Ajuntament comunica que divendres 21 de maig a les sis i mitja  de la tarda al Centre d'interpretació de la pesca  hi ha un acte informatiu :
les prades de la posidònia i el canvi climàtic. intervindran: miquel ventura coordinador del projecte Silmar i director de la Fundació del mar i Santiago Vilanova President de l'associació Una sola terra.

-L'Ajuntament comunica que a la plaça nova hi ha el punt d'informació de la piscina. L'horari es de 10:00 a 14:00 h i de 16:30 a 20:30 h de dilluns a dissabte.

- La societat de caça "La cala", comunica què : s'estan fent tasques de millora del coto, i tot soci que hi vulgui participar ho pot fer aquest diumenge 23 de maig. Lloc de trobada a la nova zona esportiva a les set i mitja del mati.
per a més informació pot trucar als telèfons: 607 15 20 28 o 651 31 45 40.

- El Patronat municipal de Turisme comunica que les visites guiades a les fortificacions per aquest cap de setmana estan previstes per aquest diumenge 23 a les 10h del matí.  Prèvia inscripció a l'oficina de turisme.

- L'escola de musica informa que queda oberta la matrícula pel curs 2010/2011. la data límit de matrícula és el 28 de maig. els interessats podeu passar per l'escola, dilluns, dimecres i dijous de cinc a set de la tarda.

- El servei de recaptació informa que s'han posat al cobrament els rebuts de recollida d'escombraries i exaccions municipals del casc urbà corresponents a l'exercici 2010. L'horari de l'oficina de recaptació és de dilluns a divendres, de nou a dos de la tarda.

-El Consell Comarcal del Baix Ebre informa que la sol·licitud dels ajuts individualitzats per al menjador escolar del proper curs 2010-2011 serà  fins el 30 de juny. es recomana tramitar-los el més aviat possible. Les sol·licituds es podran tramitar des dels serveis socials de l'ajuntament  i des dels centres escolars. Per més informació podeu trucar al 977 45 60 08 i demanar per l'educadora social.

-Telèfon CAP (centre d'assistència primària)  977 49 35 14   /  977 49 38 49
Cap provisional  al  carrer d'hort d'Albacar, a Ribes Altes, al costat del
CEIP Sant Jordi.

-Telèfon del SUM 977 45 70 00 (servei d'urgències municipals) .

-Farmàcia de guàrdia fins el 21 de maig es la de Joan Borges.