Màx: º C, mín: º C

En directe

L'Esport al nostre poble amb amb Francesc Callau

La Cala RTV La ràdio televisió online de l'Ametlla de Mar

L'Ametlla de Mar és el municipi que recull una xifra més alta a través de la taxa turística a les Terres de l'Ebre

05 . Nov, 2013 a les 11:00
per gfigueres a La notícia del dia
3186 reproduccions
En concret, 6.048,81 euros, un 70 % d'aquest import el recapta la Generalitat, i un 30% revertirà al municipi a través de l'Ajuntament encarregat d'invertir en inversió turística a la localitat.

L'Ametlla de Mar és el municipi de les Terres de l'Ebre que ha registrat una xifra més alta a través de l'Impost sobre les Estades en Establiments Turístics (IEET), fixat per la Generalitat de Catalunya, el segon trimestre del 2013. És a dir, la taxa turística recollida  a través d'hotels i càmpings. I és que aquests establiments recullen 0,40 euros per nit i persona durant la primera setmana.
En concret, a l'Ametlla estem parlant de 6.048,81 euros, un 70 % d'aquest import el recull la Generalitat i un 30% revertirà al municipi a través de l'Ajuntament encarregat d'invertir en inversió turística a la localitat.
"Aquesta dada és molt més que una xifra. És un indicador del potencial turístic de l'Ametlla de Mar al Territori. A més, ens anima des de l'Àrea a continuar treballant per la promoció del municipi", subratlla Damià Llaó, gerent de l'Àrea Municipal de Turisme.
El Perelló segueix a l'Ametlla de Mar en el rànquing territorial amb 5.388,93 euros. En tercera posició trobem a Sant Carles de la Ràpita amb 3.157,46 euros. Tortosa segueix el posicionament amb 2.269,99 euros. I després de la capital del Baix Ebre trobem a la veïna població de l'Ampolla amb 1.983,02 euros. Deltebre segueix de prop a l'Ampolla amb 1.964,06 euros. Alcanar també entra dins dels set municipis que més a han recollit amb la taxa turística amb 1.254,73 euros.
D'altra banda, cal tenir en compte que de cara a l'any vinent, a més, de la taxa turística, també ja es podrà fer un balanç dels imports recollits a través de la taxa dels habitatges d'ús turístic, impulsada des de la Generalitat el passat desembre del 2012, una vegada completat el registre d'aquest tipus d'establiments a nivell nacional.


respostes a "L'Ametlla de Mar és el municipi que recull una ..."

Deixa'ns un comentari


No estan permesos els comentaris en aquesta entrada.

Descàrregues

Relacionats

Compartir






Usuaris online

Usuaris anònims connectats:
Usuaris registrats connectats:

Estadístiques

Visualitzacions totals:
Temps en servir la pàgina: 625,46 ms
Consultes SQL per servir la pàgina: 102
Versió actual: 1.1.5
Usuaris registrats: 1520

© 2015 La Cala RTV. Tots els drets reservats | Avís legal

E-mail: lacalartv@ametllamar.cat | FM: 107.3 | Telf.: 977 493 037 | Fax: 977 493 007