Màx: º C, mín: º C

Comunicats d'interès públic

13 . Mai, 2010 a les 08:51
2557 reproduccions
- La regidoria de festes comunica que la pel·lícula en cartellera per divendres, 14 de maig, a les 22.30h a la sala de la SCER és AN EDUCATION.

- L'àrea municipal d'esports comunica que el proper dissabte 15 de maig s'organitza la IX caminada l'Ampolla - l'Ametlla de mar. Per més informació i inscripcions ja poden passar per l'oficina del Pavelló Poliesportiu "Galetet"

-El proper dia 15 de maig, a les 12 del migdia, es celebrarà una misa en record de la Sra. Filomena Bayerri Barceló, vídua de Pere Margalef Brull, que va morí a Palamós el passat 26 de febrer d'aquest any.

- La regidoria d'ensenyament comunica que dins  el pla educatiu d'entorn organitza xerrades per a pares i mares de primària i secundària i altres persones interessades. Dilluns 17 de maig a les tres i quart de la tarda al col·legi públic Sant Jordi hi haurà una xerrada sobre la relació entre germans: convivència, conflictes, gelosia.  A càrrec de Natàlia Gabarró i Sílvia Vilanova.

-Fecsa Endesa comunica que per tal de donar un millor servei, efectuarem treballs a la xarxa, produint-se interrupcions en el subministrament elèctric en els nostres clients  dimarts  dia 18 de maig de les vuit a les nou del mati i de les dos a les tres de la  tarda als següents sectors: Andreu LLambrich, Bisbe doctor Bilbao, Bruch, Catalunya, Constitucio, General Prim, Hispano-Italiana, Jaume Balmes, Plaça Joam Miro, Josep Nova, Països Catalans, Pau Casals, Platja de l'Alguer, President Lluis Companys, Sant Francesc, Sant Joan , Santiago Russinyol, Trafalgar, Major i Port. I el dimecres 19 de maig de set i mitja del mati a les sis i mitja de la tarda a Calafat.  Disculpeu les molèsties ocasionades.

- La regidoria de sanitat de l'Ajuntament de l'Ametlla de mar comunica a totes les persones donants de sang que  el proper dimecres  dia 19  de maig, a  partir de les 5:30 de la tarda i  fins  les 9:30h de  la  nit, estarà  el banc de sang i teixits a la sala de la societat. Dona'n una mica! Amb una vegada no n'hi ha prou.

- L'Associació Cala Cultura convoca el premi nit de poesia al carrer. El termini d'admissió dels treballs es tancarà el dia 20 de maig. L'extensió aproximada del treball ha de ser de 100 versos. La dotació econòmica serà de 500 euros. Per més informació podeu contacta a calacultura@hotmail.com.

- L'Ajuntament comunica que divendres 21 de maig a les sis i mitja  de la tarda al Centre d'interpretació de la pesca  hi ha un acte informatiu :
les prades de la posidònia i el canvi climàtic. intervindran: miquel ventura coordinador del projecte Silmar i director de la Fundació del mar i Santiago Vilanova President de l'associació Una sola terra.

- L'escola de musica informa que queda oberta la matrícula pel curs 2010/2011. la data límit de matrícula és el 28 de maig. els interessats podeu passar per l'escola, dilluns, dimecres i dijous de cinc a set de la tarda. També informem que del 10 al 17 de maig hi ha les portes obertes, tothom qui vulgui fer una ullada està invitat.

- El servei de recaptació informa que s'han posat al cobrament els rebuts de recollida d'escombraries i exaccions municipals del casc urbà corresponents a l'exercici 2010. L'horari de l'oficina de recaptació és de dilluns a divendres, de nou a dos de la tarda.

- L'Associació de Casal d'avis, organitza un viatge a Galícia del 7 al 14 de juny. Per més informació podeu trucar al 977 45 62 70.

- El Club de pensionistes de la casa del mar comunica als socis que la setmana del 31 de maig al 6 de juny s'organitza un viatge de 7 dies per a visitar la Cerdanya, Puigerdà i Andorra. Els interessats que vulguin assistir-hi, ja poden passar per les oficines  per fer la inscripció i rebre informació.

-El Consell Comarcal del Baix Ebre informa que la sol·licitud dels ajuts individualitzats per al menjador escolar del proper curs 2010-2011 serà  fins el 30 de juny. es recomana tramitar-los el més aviat possible. Les sol·licituds es podran tramitar des dels serveis socials de l'ajuntament  i des dels centres escolars. Per més informació podeu trucar al 977 45 60 08 i demanar per l'educadora social.

- La Direcció general de prevenció de riscos del medi ambient, comunica que ja es poden cremar restes agrícoles, prèvia autorització expressa, que poden sol·licitar a les oficines de l'Ajuntament . De dilluns a divendres  de 9h 14h i els dijous també de 5h a 8h  de la tarda. Hauran de portar un número de telèfon mòbil. Al mateix temps , és recorda que no és pot fer foc quan fa vent tot i tenir el permís.

- Telèfon CAP (centre d'assistència primària)  977 49 35 14   /  977 49 38 49
Cap provisional  al  carrer d'hort d'Albacar, a Ribes Altes, al costat del CEIP Sant Jordi. Telèfon del SUM 977 45 70 00 (servei d'urgències municipals) .

-Farmàcia de guàrdia fins el 14 de maig la farmàcia de guàrdia es la de Joana Pedrola. Del 15 de maig fins al 21 de maig es la de Joan Borges.

respostes a "Comunicats d'interès públic"

Deixa'ns un comentari

No estan permesos els comentaris en aquesta entrada.

Descàrregues

Relacionats