06 . Mai, 2010 a les 11:51
- Teatre a la sala de la societat en benefici del viatge de fi de curs dels alumnes de tercer d'ESO. Amb l'obra " La farça del príncep encadenat". Aquest divendres dia 7 de maig, ales 18:30h a càrrec dels alumnes de l'IES. Les entrades al preu de 2.5euros, és posaran a la venta a partir de les 17:30h a la sala.
- El servei de recaptació informa que s'han posat al cobrament els rebuts de recollida d'escombraries i exaccions municipals del casc urbà corresponents a l'exercici 2010. L'horari de l'oficina de recaptació és de dilluns a divendres, de nou a dos de la tarda.

- La regidoria de festes comunica que la pel·lícula en cartellera per divendres, 7 de maig, a les deu i mitja a la sala de la SCER és al Limite.

- La societat esportiva i recreativa de l'Ametlla de mar comunica que la sessió de ball d'aquest dissabte 7 de maig estarà amenitzada pel grup Maram's a partir de les onze i mitja de la nit.

- L'Associació de Casal d'avis, organitza un viatge a Galícia del 7 al 14 de juny. Per més informació podeu trucar al 977 45 62 70.

-La regidoria de formació i treball informa que el proper 13 de maig al Telecentre es durà a terme  un curs gratuït de telefonia mòbil adreçat als jubilats i jubilades. Els interessats poden passar a inscriure's pel Telecentre o trucar al 977457269

- L'Associació Cala Cultura convoca el premi nit de poesia al carrer. El termini d'admissió dels treballs es tancarà el dia 20 de maig. L'extensió aproximada del treball ha de ser de 100 versos. La dotació econòmica serà de 500 euros. Per més informació podeu contacta a calacultura@hotmail.com.

- L'escola de musica informa que queda oberta la matrícula pel curs 2010/2011. la data límit de matrícula és el 28 de maig. els interessats podeu passar per l'escola, dilluns, dimecres i dijous de cinc a set de la tarda. També informem que del 10 al 17 de maig hi ha les portes obertes, tothom qui vulgui fer una ullada està invitat.

-La Direcció general de prevenció de riscos del medi ambient, comunica que ja es poden cremar restes agrícoles, prèvia autorització expressa, que poden sol·licitar a les oficines de l'Ajuntament . De dilluns a divendres  de 9h 14h i els dijous també de 5h a 8h  de la tarda. Hauran de portar un número de telèfon mòbil. Al mateix temps , és recorda que no és pot fer foc quan fa vent tot i tenir el permís.

- El Club de pensionistes de la casa del mar comunica als socis que la setmana del 31 de maig al 6 de juny s'organitza un viatge de 7 dies per a visitar la Cerdanya, Puigerdà i Andorra. Els interessats que vulguin assistir-hi, ja poden passar per les oficines  per fer la inscripció i rebre informació.

- L'Ajuntament comunica que divendres 21 de maig a les sis i mitja  de la tarda al Centre d'interpretació de la pesca  hi ha un acte informatiu :
les prades de la posidònia i el canvi climàtic. intervindran: miquel ventura coordinador del projecte Silmar i director de la Fundació del mar i Santiago Vilanova President de l'associació Una sola terra.

-El Consell Comarcal del Baix Ebre informa que la sol·licitud dels ajuts individualitzats per al menjador escolar del proper curs 2010-2011 serà a partir de l'1 d'abril fins el 30 de juny. es recomana tramitar-los el més aviat possible.
les sol·licituds es podran tramitar des dels serveis socials de l'ajuntament  i des dels centres escolars. Per més informació podeu trucar al 977 45 60 08 i demanar per l'educadora social.

- La llar d'infants municipal Xerinola informa que el període de preinscripció per al curs 2010/11 començarà el dia 3 de maig fins el dia 14 de maig.
per realitzar la preinscripció caldrà que us adreceu al centre , on us facilitarem la sol·licitud pertinent. per formalitzar-la, haureu de portar la documentació següent:
Original i fotocòpia del llibre de família .
Original i fotocòpia del DNI o NIE de la persona sol·licitant
Original i  fotocòpia de la targeta sanitària individual ( TSI) de l'alumne/a.
L'horari de recollida es de tres a sis de la tarda de dilluns a divendres.

-La Penya Barcelonista comunica que el número premiat del sorteig de la samarreta signada per l'Andrés Iniesta es el 868.
en cas de que tinguis la butlleta premiada, et pots posar en contacte amb qualsevol membre de la junta i et comunicarem la data en que et farem l'entrega de la samarreta.

-El Patronat Municipal de Turisme comunica que les visites guiades a les fortificacions per aquest cap de setmana estan previstes per aquest dissabte 8 maig a les 10.00h, 11.30 i 13.00 hores. Prèvia inscripció a l'oficina de turisme

- Es comunica els nascuts l'any 1970 , que aquest dissabte 8 de maig a les set de la tarda hi ha reunió pel sopar de la quinta al bar del parc del Bon Repòs.

-Telèfon del SUM 977 45 70 00 (servei d'urgències municipals)

-Telèfon CAP (centre d'assistència primària)
977 49 35 14   /  977 49 38 49
Cap provisional  al  carrer d'hort d'Albacar, a Ribes Altes, al costat del CEIP Sant Jordi.

-Farmàcia de guàrdia fins al 7 de maig la farmàcia de guàrdia es la de Agustí Aytés.