El pasado Domingo 17 d’abril, des de l’Ametlla de Mar es donava el tret de sortida a la temporada 2016 de triatlons de la mà de 100% HALF.
A les 9 del matí, des de la cala Pixa-vaques, es donava la sortida a més de 200 participants que tenien per davant 1.900m nedant, 90 km en bicicleta i 21 km corrent.
Tant el circuit de ciclisme com el de cursa a peu es van caracteritzar pel seu nivell d’exigència ja que acumulaven un desnivell positiu de més de 1.300 metros. Duresa que es va veure reflectida en els rostres dels participants en creuar la línia de meta, una meta que va ser lluitada des del primer fins a l’últim moment.
El guanyador de la prova en categoria masculina va ser Pau Ampolla amb un temps de 4 hores 25 minuts i 28 segundos y en categoría femenina Ariadna Coll con un tiempo de 5 hores 40 minuts i 20 según.
Fin de semana que brilló por el buen ambiente y la impecable organización desde el sábado por la tarde en la que se realizó el briefing de la prueba y entrega de dorsales hasta el domingo que llegaba el último de los participantes.
Sin duda con el éxito obtenido en esta segunda edición del 100% HALF de la Ametlla de Mar la población demuestra que apuesta por el triatlón y para conseguir ser lugar de referencia de este deporte a nivel nacional.
El único participante local fue Macià Garcia Borràs.
Para consultar las clasificaciones pueden verlas en: http://www.cronoexagon.com/resultats
Para más información de la prueba: http://100x100half.com/half-ametlla