Notícies en Xarxa - Edició matí

15 . Des, 2010 a les 13:21
1995 reproduccions
L'Ajuntament de l'Ametlla de mar informa a tots els jubilats que els dies  21  i  22  de desembre de  9h  a 1h del matí, es donaran les cistelles de Nadal  al Casal dels avis. Es requisit indispensable que matrimonis i parelles  que  visquin  junts  a  la mateixa casa portin els DNI dels dos.

L'àrea municipal d'esports amb la Maratò de TV3. Jornades esportives nadalenques amb les següents activitats:
Dijous 16, a les 18:30h festival esportiu de Nadal i sorteig de la "gran cistella de Nadal de la cala".
Diumenge19, a les 9:30h del matí caminada solidària a santes creus.
per inscripcions i més informació al poliesportiu municipal galetet.

Festa solidària a l'Ametlla de mar, La cala x la cala aquest dissabte 18 de desembre, amb les següents activitats solidaries:
A les 7h de la tarda, concert de miquel del roig a la plaça nova  i  xocolatada .
A les 8h cercavila
A les 9h, sopar.
A les 11h de la nit , bingo
A les 12h de la nit actuacions musicals
I de 2h a 6h de la matinada, trobada de dj's caleros.
Venda anticipada de tiquets per al sopar al preu de 10€, tiquets festa i fila o, a 5€, tiquets xocolatada i bingo a 1€.   A l'oficina de turisme de l'Ajuntament

La societat comunica que  dissabte  18 de desembre, hi ha ball a la sala, a  partir  de   les  11:30h  de  la  nit  i  amenitzat  pels  " Marams"

La regidoria de festes informa que la pel·lícula en cartellera per divendres 17 de desembre a la sala de la SCER, a les 22.00h és  : Caza a la espía.

La secció juvenil del grup escènic de la societat   presenta per dissabte dia 18  de desembre a les 6h de la tarda i diumenge a les 6:30h, l'obra de teatre " trifulgues de la catalana tribu "  .Les entrades son numerades i es posaran a la venda el dissabte i el diumenge de 12 a 1 del migdia a la sala de la societat.

El Patronat municipal de Turisme comunica a totes les botigues que vulguin participar al concurs d'aparadors i façanes de Nadal poden passar a apuntar-se per l'oficina de turisme de la planta baixa de l'ajuntament.

La regidoria de joventut informa que podeu fer les inscripcions del parc de Nadal al Telecentre. Els interessats han de portar la tarja de la seguretat social i el DNI o llibre de família de nen/na les places són limitades.

La direcció general de prevenció de riscos del medi ambient, comunica a totes les persones que hagin de cremar restes agrícoles al terme municipal de l'Ametlla de mar que han de sol·licitar autorització a l'Ajuntament i han de portar un número de telèfon mòbil.
Al mateix temps, és recorda que tot i tenir el permís no és pot fer foc quan fa vent.

La farmàcia de guàrdia fins el 13 de desembre  és la Joan Borges.
telèfons d'urgències:    El del cap 977 49 35 14
                                     Per demanar visita 902 111 444