29 . Nov, 2010 a les 14:53
1914 reproduccions
L ‘Ajuntament de l'Ametlla de mar comunica que per dimarts 30 de novembre
a  les 10 del mati, hi ha convocada sessió ordinària del ple de l'Ajuntament  a la sala de sessions de la casa de la vila  amb  13 punts a l'ordre del dia.
El ple el podreu seguir en directe  per  la cala ràdio, al 107.3 fm o per internet, ametllamar. cat/lacalartv

El grup municipal de Convergència i Unió agraeix a tot el poble la confiança dipositada una vegada més, que ha permès tornar a guanyar unes eleccions de forma incontestable, fins i tot amb un resultat considerablement superior al del conjunt de Catalunya, així com també vol agrair i felicitar a totes les persones que han treballat intensament per què aquest gran èxit hagi estat possible!

Trèvol La Cala informa que dimecres dia 1 desembre a les sis i mitja de la tarda hi ha una xerrada gratuïta a càrrec de Montse Brull sobre les novetats del centre, beneficis, consells sobre l'entrenament  físic en general i salut.

La regidoria de festes comunica que divendres, 3 de desembre, a les 18.30h es farà l'encesa de llums de Nadal.

La regidoria de festes informa que la pel·lícula en cartellera per divendres 3 de desembre a la sala de la SCER, a les 22.00h és  The Town ( ciudad de ladrones).

La societat comunica que  dissabte  4 de desembre, a  partir  de   les  11:30h de  la  nit, hi ha ball a la sala, amenitzat per " Grup mediterrani"

El grup escènic de la societat informa que dissabte 4 de desembre a les sis de la tarda amb motiu de l'any Hernández, en el seu centenari, us recita a miquel Hernández amb la col·laboració d'Emilio Cabello , professor de clarinet de l'Emma.

La penya barcelonista de l'Ametlla de mar organitza un desplaçament per assistir, el dia 11 o 12 de desembre, al partit de futbol entre el F.C. Barcelona i la reial societat.
Els preus de l'entrada (gol 2ª graderia) i l'autobús és de 40,00 € pel soci de la penya i de 55,00 € pel no soci.
Si estàs interessat pots passar a efectuar la reserva i el pagament pel local de la penya, al carrer del mar, núm. 22, els dimarts i dijous de 18,00 h. a 19,00 h.
Data límit per apuntar-se el dia 2 de desembre.

El servei de recaptació municipal informa que el proper dia 30 de novembre finalitza el període de pagament en via voluntària dels rebuts de l'impost sobre béns immobles de naturalesa urbana i rústica, així com els de la recollida d'escombraries de les urbanitzacions i els disseminats.

L'horari de l'oficina de recaptació és de dilluns a divendres, de 9  a 14 h.
El club de pensionistes de la casa del mar comunica als socis que s'organitza el viatge del pre-nadal pel proper dia 17 de desembre al Alamo.
Els interessats que vulguin assistir-hi poden passar per l'oficina per rebre informació.

La direcció general de prevenció de riscos del medi ambient, comunica a totes les persones que hagin de cremar restes agrícoles al terme municipal de l'Ametlla de mar que han de sol·licitar autorització a l'Ajuntament i han de portar un número de telèfon mòbil.
Al mateix temps, és recorda que tot i tenir el permís no és pot fer foc quan fa vent.

La farmàcia de guàrdia fins el 27 de novembre és la de A. Aytés.
telèfons d'urgències:    El del cap 977 49 35 14
                                     Per demanar visita 902 111 444