Segons la nova normativa del Departament de Turisme de la Conselleria d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, les oficines de turisme adscrites a la Xarxa D’Oficines de Turisme de Catalunya s’han de classificar en 3 categories d’acord amb les funcions, les característiques i el nivell de prestacions que assumeixen i garanteixen com per exemple la seva senyalització, horaris d’obertura al públic, idiomes, l’espai destinat a l’atenció al turistes, magatzem, despatxos, zona d’audiovisual, etc.. un conjunt de condicions per poder construir una experiència turística a partir també del coneixement dels recursos turístics i la capacitat del tracte personalitzat i l’ús més avançat de les noves tecnologies.

Desprès de presentar la documentació requerida i les posteriors inspeccions, la Generalitat de Catalunya ha inscrit a l’Oficina de Turisme de l’Ametlla de Mar dins la 1a. Categoria, la primera en tot Catalunya en aconseguir-ho.

Des de Turisme de l’Ametlla de Mar es vol donar prioritat a la qualitat en el servei  i satisfer qualsevol necessitat d’informació, comunicació o servei de caràcter general a la persona visitant, donant una especial rellevància a una visió més profunda del concepte vacances de Sol i platja, transmetent als visitants que puguin gaudir d’una experiència buscant un model de vacances saludable a partir del contacte amb la natura, amb l’entorn i el tipisme de la vila marinera.

Font: Damià Llaó

Foto: Damià Llaó