Veure tràmit

Inscripció borsa de treball (oferent)

Referència del tràmit
TR-0039
Títol
Inscripció borsa de treball (oferent)
En què consisteix?
Un representant de l'empresa, personalment, i amb la documentació requerida, comunicarà al responsable de la borsa de treball el lloc de treball que necessita cobrir, omplirà una fitxa en la que es descriu el perfil sol•licitat amb paràmetres objectius i es concreta l'oferta. D'aquesta oferta es fa publicitat i es recullen currículums; passats uns dies, el responsable de la borsa de treball lliura al representant de l'empresa els currículums dels candidats que sol•liciten el lloc de treball ofert -tant els que ja estaven introduïts a la base de dades, com els que s'han inscrit per l'oferta en concret-. És l'empresa qui fa la selecció i truca els candidats, informant posteriorment al responsable de la borsa de treball de la gestió realitzada.
Qui ho pot sol·licitar?
L'empresa interessada.
Quan es pot sol·licitar?
-
Què heu de fer?
Personar-vos al Telecentre de l'Ametlla de Mar de dilluns a divendres de 09:00h a 14:00h amb la documentació sol·licitada.
Termini del procés
-
On es pot tramitar?
Al Telecentre de l'Ametlla de Mar.
Doc. a entregar
NIF o CIF de l'empresa.
Doc. en format electrònic
-
Més informació
-