La promoció turística de l’Ametlla de Mar se centra principalment en la promoció de 4 actius:

Els mitjans que utilitzem per portar a terme aquesta promoció es podrien englobar en dos grans grups:

 OFFLINE:

Accions de promoció amb les empreses d’activitats “L’Ametlla de Mar Experience”.

Accions de promoció amb el sector de la restauració “L’Ametlla de Mar Gastronomy”.

Accions amb el teixit comercial “L’Ametlla de Mar Shopping”.

Organització d’esdeveniments com: les jornades gastronòmiques de la galera, de la tonyina roja, del peix de la llotja o les Diades de l’Arrossejat o dels fideus rossejats, les catifes de flors de corpus, la Fira de la Mar, el concurs de fotografia de les Terres de l’Ebre (organitzat conjuntament amb Turisme de Deltebre), etc…

Coordinació i rebuda de viatges de familiarització de premsa o agents de viatges (fam & press trips).

Premsa, convenis amb mitjans de comunicació i notes de premsa de temes relacionats amb l’actualitat turística del municipi.

Accions conjuntes amb les Viles Marineres de les Terres de l’Ebre i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.

Accions conjuntes amb l’Agència Catalana de Turisme com a Certificats amb el Segell de Turisme Esportiu.

Accions de promoció amb l’estació Nàutica de la Costa Daurada.

 

ONLINE:

Campanyes de promoció a Google addwords.

Campanyes de promoció a les xarxes socials.

Posicionament de la web de Turisme de l’Ametlla de Mar.

Actualització de l’app L’Ametlla de Mar al teu mòbil.

Publicació periòdica d’articles al bloc “Enjoy l’Ametlla de Mar

Posicionament de l’Ametlla de mar a portal turístics com: Tripadvisor, Minube, etc…

Col·laboració amb els Comunity Managers de “Catalunya Experience”.

Gestió dels perfils a les xarxes socials amb quasi 100.000 seguidors a les principals plataformes: Facebook (57.500) , Instagram (27.500), Twitter (9.500) i Pinterest (3.200).

Organització de concursos de fotos per viralitzar imatges de l’Ametlla de Mar a la xarxa amb el posicionament del hashtag #AmetlladeMar.

2n. Municipi de Catalunya amb més seguidors a Instragram (27.500) només superat per Barcelona.

 

 

Text i fotos: Turisme l’Ametlla de Mar