Des de l’Àrea Municipal de Turisme de l’Ametlla de Mar s’han instal·lat recentment 3 punts Instagram a diferents llocs amb vistes panoràmiques al port de l’Ametlla de Mar. Amb aquesta iniciativa és pretén potenciar a Instagram i la resta de xarxes socials imatges d’un dels actius més importants de la vila com és la pesca. Aquests plafons a la vegada es complementaran amb les senyalitzacions turístiques de dues rutes més: una ruta històrica pels carrers més antics dels centre  i d’una altra sobre les diferents arts de pesca al port de l’Ametlla, amb l’objectiu de donar a conèixer la tradició i la història de l’Ametlla de Mar sempre lligada a la mar i a la pesca.

De cara a la propera temporada turística es preveu ampliar aquests punts a zones d’interès turístic de fora del casc urbà com poden ser el Port Natural de l’Estany, el Castell de Sant Jordi d’Alfama o alguna de les cales de la costa. També es preveu dotar aquests punts amb zona WiFi per tal d’organitzar concursos i facilitar als usuaris la interacció amb les xarxes socials.

Aquesta iniciativa ha estat cofinançada en un 80% pels ajuts FEMP del Grup d’Acció Local Mar de l’Ebre i en un 20% per l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar, i ha rebut el distintiu de l’Estratègia Marítima de Catalunya 2018 conjuntament amb altres 8 iniciatives de tot Catalunya.

 

Foto i text: Turisme de l’Ametlla de Mar