Del 15 de juny al 15 de setembre els comerciants i les empreses d’activitats de l’Ametlla de Mar Experience han engegat una campanya de descomptes per a les persones que facin alguna activitat nàutica a la població.

La empreses d’activitats disposaran d’uns talonaris de descomptes per als clients que faran  alguna activitat (Tuna Tour, caiac, submarinisme, sortides en barca, snorquel, etc). Al talonari participen 72 establiments, 59 botigues i 23 restaurants. Els restaurants faran un 10% de descompte en carta, no així en begudes o menús. Per l’altra part, els comerciants, també aplicaran un 10% de descompte, però cada establiment ha establert les seves pròpies condicions per al val, ja que la diversitat de comerços és molt variada.

L’objectiu de la campanya és que els visitants que facin alguna activitat a la població es quedin a passar tot el dia i, d’aquesta manera, conèixer l’oferta comercial i gastronòmica de la vila.

La iniciativa va sorgir quan, ara fa uns mesos, Tuna Tour va anunciar que incrementaria a dos autobusos diaris cap a la seva activitat als trajectes de Salou, La Pineda i Cambrils. És per això també que els talonaris estan en cinc idiomes, català, castellà, anglès, francès i rus, sent aquest últim l’utilitzat per molts dels usuaris d’aquesta activitat.

Text: L’Ametlla de Mar Turisme

Foto: L’Ametlla de Mar Turisme